Τα νέα μας

31/5/2021

 

Η ΑΧΑ ανακοινώνει σήμερα ότι ολοκληρώθηκε η πώληση στην Generali των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα, έναντι συνολικού καθαρού τιμήματος 167 εκατομμυρίων ευρώ. 

 

24/03/2021

 

Σε 2η δωρεά προς το Εθνικό Σύστημα Υγείας προχωρά η ΑΧΑ για την αγορά ιατρικού εξοπλισμού και την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν από τη διαχείριση της πανδημίας COVID-19.  

 

Έχοντας θέσει ως σταθερή προτεραιότητά της την προστασία της υγείας και της ανθρώπινης ζωής, αλλά και την προσφορά προς την κοινωνία, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα, και σε αυτό το κύμα της πανδημίας, την προσπάθεια του Εθνικού Συστήματος Υγείας για την αντιμετώπιση της κρίσης του COVID-19. Αντιλαμβανόμενη τις επιτακτικές ανάγκες που έχουν προκύψει και συναισθανόμενη την ευθύνη της προς το κοινωνικό σύνολο, η εταιρεία διαθέτει 15 συσκευές παροχής οξυγόνου υψηλής ροής (High Flow)


Η εν λόγω πρωτοβουλία αποτελεί συνέχεια του πλάνου στήριξης 360°, που η ΑΧΑ Ασφαλιστική έθεσε σε εφαρμογή από την πρώτη στιγμή εκδήλωσης της πανδημίας. Στο πλαίσιο αυτό, μεταξύ άλλων, έχει προσφέρει ήδη 20.000 μάσκες ειδικού τύπου FFP2 with valve στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.  


 

17/12/2020

 

Έμπρακτα δίπλα στους ασφαλισμένους της βρίσκεται και πάλι η ΑΧΑ Ασφαλιστική 
για να τους βοηθήσει να διαχειριστούν τους σημαντικότερους κινδύνους του πλανήτη.  
 

Το 2020 αποτέλεσε μία χρονιά γεμάτη ανατροπές και δυσκολίες σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης δραστηριότητας, με την πανδημική κρίση, την εξέλιξη της κλιματικής κρίσης και την έξαρση των κινδύνων του κυβερνοχώρου να απεικονίζουν ξεκάθαρα τη συνεχώς αυξανόμενη συνδεσιμότητα και αλληλεπίδραση των κινδύνων. Κλιματική κρίση, πανδημίες και κυβερνοεπιθέσεις κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις στην λίστα των κινδύνων που καλείται να διαχειριστεί το σύνολο του πλανήτη, όπως επιβεβαιώνουν διεθνείς αναφορές αλλά και το AXA Future Risks Report που πρόσφατα δημοσίευσε ο Όμιλος AXA1.  
Αναγνωρίζοντας τις προεκτάσεις που έχουν για τους πολίτες και τους επιχειρηματίες, η ΑΧΑ Ασφαλιστική σχεδίασε 3 νέες πρωτοβουλίες, κάθε μία από τις οποίες συνδέεται με τις ανάγκες προστασίας που προκύπτουν από τους 3 κορυφαίους ασφαλιστικούς κινδύνους του 2020.


1. Πανδημία και ασφάλιση επιχειρήσεων


Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος των επιπτώσεων που επιφέρει η πανδημία στη δραστηριότητα παραγωγικών μονάδων της χώρας αλλά και το αποτέλεσμα που επήλθε από αυτό το γεγονός στη μείωση των κινδύνων, η ΑΧΑ Ασφαλιστική επιλέγει να προχωρήσει σε μείωση του τιμολογίου των προγραμμάτων ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε επιχειρηματικούς τομείς που έχουν πληγεί σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση του κύκλου εργασιών τους. Συγκεκριμένα, θα δίνεται έκπτωση 20% στα ασφάλιστρα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων – ενοικιαζόμενων καταλυμάτων, των χώρων εστίασης και ψυχαγωγίας, και έκπτωση 10% αντίστοιχα στις επιχειρήσεις εκπαίδευσης και χονδρικού – λιανικού εμπορίου. 


2. Κλιματική κρίση και ασφάλιση κατοικίας


Η αυξανόμενη παγκόσμια ανησυχία για το κλίμα και οι δεσμεύσεις των κρατών για μειώσεις των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα δεν έχουν συγκρατήσει, μέχρι στιγμής, την άνοδο της θερμοκρασίας στο στόχο του +1.5 °C (βαθμού Κελσίου) έως το 2100 και η κλιματική κρίση αποτελεί, πλέον, σταθερά έναν από τους σοβαρότερους κινδύνους για τον άνθρωπο και το σύνολο της δραστηριότητάς του. Η Ελλάδα στηρίζει το στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση τουλάχιστον 27% στη χρήση πρωτογενούς ενέργειας και υιοθετεί μία σειρά μέτρων ενεργειακής απόδοσης, στα οποία εντάσσεται και το πρόγραμμα Εξοικονομώ - Αυτονομώ. 
Πιστή στη στρατηγική της για προώθηση και στήριξη ενεργειών που στοχεύουν στην αναστολή της θέρμανσης του πλανήτη, η ΑΧΑ Ασφαλιστική θέτει σε εφαρμογή ένα νέο σχήμα επιβράβευσης των ασφαλισμένων κατοικίας που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, προσφέροντας, άνευ κόστους για ορισμένο χρονικό διάστημα, αύξηση ασφαλισμένου κεφαλαίου αντίστοιχη με το κόστος των εργασιών αναβάθμισης του κτηρίου.


3. Cyber risks και ασφάλιση επιχείρησης


Η επιβεβαιωμένη, πλέον, αύξηση των διαδικτυακών επιθέσεων, ειδικά μετά και τη ραγδαία αύξηση που επέφερε η επιδημιολογική κρίση στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, καθιστά αδιαμφησβήτητα τον κίνδυνο Cyber μεταξύ των κορυφαίων του κόσμου που ασφαλώς χρήζει αντιμετώπισης. Μέσω του προγράμματος Cyber Risk, που πρόσφατα λάνσαρε η ΑΧΑ Ασφαλιστική, προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο προστασίας έναντι αυτών των κινδύνων, προφυλάσσοντας την βιωσιμότητά τους, την εύρυθμη λειτουργία τους, την εταιρική φήμη τους και τα προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων και των πελατών της, σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων της και απώλειας των δεδομένων της.  
Κλείνοντας το 2020 με την εφαρμογή αυτών των 3 ενεργειών, ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ στην Ελλάδα, δήλωσε: «Κάθε ασφαλιστικός οργανισμός οφείλει να παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή τους συνεχώς μεταβαλλόμενους μεγάλους κινδύνους του πλανήτη, να αναλύει τις προεκτάσεις που επιφέρουν στη ζωή των πολιτών και των επιχειρηματιών και να προτείνει λύσεις για πρόληψη, προσαρμογή και προστασία. Κλιματική κρίση, πανδημία και κίνδυνοι Cyber είναι οι μεγάλες προκλήσεις τις εποχής μας και για τη διαχείρισή τους βρισκόμαστε ουσιαστικά δίπλα στους ασφαλισμένους μας.» 

1 https://www.axa.com/en/magazine/2020-future-risks-report 
 

31/12/2020

 

Η ΑΧΑ ανακοίνωσε σήμερα ότι προχώρησε σε συμφωνία με την Generali για να πουλήσει τις ασφαλιστικές δραστηριότητές της στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η ΑΧΑ θα πουλήσει τις εργασίες των τομέων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα (ΑΧΑ Ασφαλιστική A.E.) έναντι ενός συνολικού καθαρού τιμήματος 165 εκατομμυρίων €, το οποίο αντιστοιχεί σε πολλαπλάσιο P/E έτους 2019 12,2x 1 .

 

Αυτή η συναλλαγή αποτελεί συνέχιση της πολιτικής απλοποίησης της ΑΧΑ, σύμφωνα με τη στρατηγική του Ομίλου.

 

Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται σε συνήθεις όρους, συμπεριλαμβανομένης της λήψης των εγκρίσεων των Εποπτικών Αρχών, και αναμένεται να οριστικοποιηθεί έως το τέλος του 2ου τριμήνου του 2021.

 

Σχετικά με την ΑΧΑ στην Ελλάδα

 

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε. κατατάσσεται στην 7η θέση στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων2 και την 8η θέση στον τομέα των ασφαλίσεων Ζωής το 2019. Η Εταιρεία προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων σε περισσότερους από 600.000 ασφαλισμένους (ιδιώτες και επιχειρήσεις). Το ανθρώπινο δυναμικό της συμπεριλαμβάνει 249 εργαζομένους και η διανομή των προϊόντων της γίνεται μέσω ενός πολυκαναλικού μοντέλου, το οποίο συγκαταλέγει μια αποκλειστική μακροχρόνια συνεργασία bancassurance με την Alpha Bank, αποκλειστικούς συνεργάτες, Πράκτορες και Μεσίτες και απευθείας διανομή. Τα συνολικά έσοδα και τα καθαρά λειτουργικά κέρδη των δραστηριοτήτων της AXA στην Ελλάδα, που καταγράφηκαν στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις του Ομίλου για το 2019, ήταν 168 εκατομμύρια € και 15 εκατομμύρια € αντίστοιχα.

7/12/2020

Μηδενίζοντας τις αποστάσεις με τη βοήθεια της τεχνολογίας πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά η εβδομάδα We care For You, φέρνοντας κοντά όλους τους ανθρώπους της ΑΧΑ Ελλάδος.

 

Μια διαφορετική εκδοχή της θεσμοθετημένης εβδομάδας We Care For You σχεδίασε φέτος η ΑΧΑ Ασφαλιστική για τους δικούς της ανθρώπους, τους εργαζομένους της. Υπερβαίνοντας τις δυσκολίες που δημιούργησε η επιβολή των υγειονομικών μέτρων για την προστασία από την πανδημία, η εταιρεία υλοποίησε με τεράστια επιτυχία μια σειρά από διαδικτυακά δρώμενα φέρνοντας κοντά τα μέλη του οργανισμού από όλη την Ελλάδα. 

 

Κάτω από τον τίτλο «Μακριά κι όμως τόσο κοντά», η ΑΧΑ παρουσίασε μέσα από μια πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα διαδικτυακή διαδρομή 7 ημερών όλες τις σημαντικές πρωτοβουλίες και δραστηριότητες που υλοποίησε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός κατάφερε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις αυξημένες απαιτήσεις που προκάλεσε η παγκόσμια και πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, με γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων της και την αποτελεσματική της λειτουργία.

 

Η εταιρεία, που έχει κατ’ επανάληψη προκαλέσει αίσθηση με τις ευρηματικές τις δράσεις, δημιούργησε το ΑΧΑ.tv, ένα ψηφιακό κανάλι αποκλειστικά αφιερωμένο στους ανθρώπους της ΑΧΑ μέσα από το οποίο μεταδόθηκε το ακόλουθο διαδραστικό πρόγραμμα της εβδομάδας We Care For You.  

 

Δευτέρα 16.11: Κάθε μέρα αξίζει!

Η πρώτη μέρα λειτουργίας του ΑΧΑ.tv ξεκίνησε με την ανάδειξη των 42 συνολικά πρωτοβουλιών που υλοποίησε η εταιρεία για την προστασία των εργαζομένων της και την αντιμετώπιση της πανδημίας εστιάζοντας στην ασφάλεια, την υγεία και την επικοινωνία. Η εκτεταμένη πολιτική τηλεργασίας και η εξασφάλιση των ευπαθών ομάδων για τηλεργασία στο 100% από το πρώτο Lockdown έως και σήμερα, η παροχή ψυχολογικής υποστήριξης μέσω του MyAXADoctor και η ενίσχυση της ψηφιακής εκπαίδευσης, ο δωρεάν εμβολιασμός όλου του προσωπικού έναντι της εποχικής γρίπης και το δωρεάν μοριακό τεστ έναντι SARS Cov2 ήταν μερικές από αυτές. 

Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από την πιλοτική φάση εφαρμογής της μεθοδολογίας «Agile» που έχει σαν στόχο μέσα από μικρές αυτοοργανωμένες ομάδες και μικρούς κύκλους παράδοσης εργασιών να ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη. Ακολούθησε ένα διαδραστικό παιχνίδι "Trivia" με τη συμμετοχή όλων και η μετάδοση ολοκληρώθηκε με την προβολή ενός μικρού αναδρομικού video με στιγμιότυπα από τις εβδομάδες We Care for You των 5 προηγούμενων ετών.

 

Τρίτη 17.11: “GenerationZ – unplugged”

Η δεύτερη μέρα της εβδομάδας ήταν αφιερωμένη στη νέα γενιά. Η ΑΧΑ, αξιοποιώντας τη στρατηγική της συνεργασία με το BCA College, έδωσε στα παιδιά χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους ασφαλούς περιήγησης στο διαδίκτυο και αξιόλογες συμβουλές για την επιλογή του επαγγελματικού τους προσανατολισμού. Την παρουσίαση παρακολούθησαν εκτός από τα παιδιά των εργαζομένων της εταιρείας και οι φοιτητές του BCA.

 

Τετάρτη 18.11: “LIVE MY DAY – Crash Hour”

Κάθε χρόνο, μέσα από τη δράση αυτή,  όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν μια μέρα από την καθημερινότητα των συναδέλφων τους, μαθαίνοντας στην πράξη για τις δραστηριότητες και τις καλύτερες πρακτικές των διαφορετικών τμημάτων του οργανισμού. Στη φετινή διαδικτυακή εκδοχή του “Live my Day”, οι άνθρωποι της ΑΧΑ είχαν την ευκαιρία ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που παρέχονται στον πελάτη με στόχο την αποτελεσματική και ικανοποιητική του εξυπηρέτηση. Την παρουσίαση ακολούθησε ένα video με στιγμιότυπα από τις δράσεις των προηγούμενων ετών. Η ημέρα έκλεισε ανατρεπτικά, με ένα άκρως ψυχαγωγικό stand-up comedy από την ημέρα ενός «εργαζόμενου» στο Τμήμα Εξυπηρέτηση Πελατών της ΑΧΑ.

 

Πέμπτη 19.11: Να η Ευκαιρία!

Για δύο ολόκληρες ώρες οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ από όλη την Ελλάδα είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν διαδικτυακά με τον C.E.O. και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής προκειμένου να μοιραστούν μαζί τους ιδέες, απόψεις αλλά και προβληματισμούς σε μια ανοιχτή συζήτηση.

 

Παρασκευή 20.11: The AXA Project

H εβδομάδα WeCareForYou ολοκληρώθηκε με ένα στοχευμένο πρόγραμμα για την ευεξία των ανθρώπων της ΑΧΑ. Ξεκινώντας, η yoga instructor Άννα Ζώρζου παρουσίασε μια σειρά ασκήσεων deskercise. Στη συνέχεια ακολουθήσε ο διατροφολόγος Τάσος Παπαλαζάρου που έδωσε χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για την άμυνα του οργανισμού στην εποχή της πανδημίας. Η μετάδοση ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού με την προβολή του video για την κατάκτηση της 2ης θέσης από τη ΑΧΑ στον θεσμό του Best Work Places 2020.

 

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας, δήλωσε: «Είναι σπουδαίο να διαπιστώνει κανείς ότι οι συνεργάτες του αποτελούν μία δυνατή και ενωμένη ομάδα ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Η παγκόσμια υγειονομική κρίση που βιώνουμε τον τελευταίο χρόνο ανέδειξε με τον πιο σαφή τρόπο την ανάγκη για αλληλεγγύη και σύζευξη ανθρώπινων δυνάμεων. Συναισθανόμενοι την κρισιμότητα των καιρών, από την πρώτη στιγμή θέσαμε ως στόχο να προστατεύσουμε την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων μας, εστιάζοντας, ταυτόχρονα, στην ομαλή συνέχεια των εργασιών μας και τη στήριξη των ασφαλισμένων μας. Σταθήκαμε δίπλα στις ευπαθείς ομάδες και προσφέραμε με όποιον τρόπο ήταν δυνατό στους συνανθρώπους μας. Άλλωστε η προσπάθεια για το κοινό καλό είναι βαθιά ριζωμένη στο εταιρικό dna μας και σε κάθε έναν από εμάς. Στην ΑΧΑ δεν είμαστε απλώς ένας οργανισμός. Είμαστε οι άνθρωποί μας.»

 

Η κ. Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού και Διαχείρισης Αλλαγής της ΑΧΑ Ελλάδας, ανέφερε: «Μέσα σε αυτή τη χρονιά-ορόσημο για την παγκόσμια υγεία, οι θεμελιώδεις αξίες που συνθέτουν διαχρονικά την εταιρική κουλτούρα της ΑΧΑ αποτέλεσαν σταθερή πηγή έμπνευσης και ανατροφοδότησης για τους ανθρώπους μας. Ο τρόπος με τον οποίο δουλέψαμε τα προηγούμενα χρόνια μάς έδωσε τη δυνατότητα να μπορέσουμε να διαχειριστούμε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα σημαντικά, σε όσα μας ενώνουν και μας βοηθούν να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο. Αισθάνομαι ιδιαίτερη υπερηφάνεια για όσα έχουμε χτίσει όλοι μαζί και μεγάλη ευγνωμοσύνη για τον πολύτιμο τρόπο με τον οποίο ο καθένας ξεχωριστά προστατεύει την κοινή προσπάθειά μας. Είμαστε υπερήφανοι για την εταιρεία μας και συνεχίζουμε να το αποδεικνύουμε κάθε μέρα!»

 

4/12/2020

 

Το νέο πρόγραμμα Cyber Risk από την ΑΧΑ προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία έναντι των κυβερνοεπιθέσεων σε κάθε σύγχρονο επιχειρηματία.

 

Συνεχίζοντας να εξελίσσει τα προγράμματα ασφάλισής της σύμφωνα με τις ανάγκες μίας διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας, η ΑΧΑ Ασφαλιστική δημιούργησε το Cyber Risk, ένα καινοτόμο ασφαλιστικό προϊόν που απευθύνεται σε κάθε σύγχρονο επιχειρηματία που επιθυμεί να θωρακίσει την εταιρεία του από τις ραγδαία αυξανόμενες απειλές του κυβερνοχώρου. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα καλύψεων η ασφαλισμένη επιχείρηση είναι σε θέση να προστατέψει την εύρυθμη λειτουργία της, την εταιρική φήμη της, τα προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων και των πελατών της, σε περίπτωση παραβίασης των συστημάτων της.

 

Πέραν των περιπτώσεων διαρροής δεδομένων, το Cyber Risk καλύπτει την αδυναμία παροχής υπηρεσιών και τις διαδικτυακές επιθέσεις μέσω κακόβουλων λογισμικών.  Συμπληρωματικά, προσφέρει στον ασφαλισμένο, χωρίς επιπλέον κόστος, ένα σύνολο εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών όπως: υπηρεσίες εμπειρογνωμόνων πληροφοριακών συστημάτων, νομικών συμβούλων, αποκατάστασης λογισμικού και ανάκτησης δεδομένων, προστασίας εταιρικής φήμης, καθώς και ανταπόκρισης συμβάντων 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα προσθήκης των παρακάτω επεκτάσεων για: τηλεφωνική υποκλοπή, εκβιασμό (extortion), διακοπή εργασιών και επιπλέον έξοδα (network interruption), ευθύνη Ψηφιακών Μέσων και κοινωνική μηχανική /social engineering (cyber theft).

 

Όσο αυξάνονται οι δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία σε μία επιχείρηση τόσο αυξάνονται και τα μέτρα προστασίας που οφείλει να υιοθετεί για την ίδια, για τους πελάτες της, για τους εργαζομένους της. Πλέον, ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής, οι ηλεκτρονικές και διαδικτυακές επιθέσεις κατατάσσονται ανάμεσα στις σημαντικότερες απειλές, είτε πρόκειται για μία μικρομεσαία επιχείρηση είτε για έναν μεγάλο διεθνή οργανισμό. Κάθε εταιρεία που συλλέγει, διαχειρίζεται και μεταβιβάζει δεδομένα μέσω του δικτύου της αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της ηλεκτρονικής υποκλοπής τους. Oι συνολικές ζημιές που προκλήθηκαν από κακόβουλο λογισμικό, συμπεριλαμβανομένων του κόστους διακοπής λειτουργίας, του χρόνου ανάκτησης και των χαμένων εσόδων, έφτασαν τα 2,5 τρισεκατομμύρια € το 2015 και αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5 τρισεκατομμύρια € έως το 2021. Επίσης, οι κυβερνοεπιθέσεις μέσω κακόβουλων λογισμικών που εξαναγκάζουν την επιχείρηση σε καταβολή λύτρων (ransomware) απέσπασαν 9,2 δισεκατομμύρια € μέχρι το 2019, και υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα 16,8 δισεκατομμύρια € το 2020. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι το 50% όλων των κυβερνοεπιθέσεων διαπράττονται εναντίον μικρών επιχειρήσεων, ποσοστό που παρουσιάζει σταθερά αυξητική τάση.*
Ως εκ τούτου, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία και γνωρίζοντας ότι η καθολική εξάλειψη των κυβερνοεπιθέσεων δεν είναι εφικτή, οι επιχειρήσεις -ανεξαρτήτως μεγέθους- οφείλουν να ασφαλίζονται έναντι αυτών των κινδύνων, μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων, όπως το Cyber Risk της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, καθώς τα συμβατικά ασφαλιστήρια αδυνατούν να ανταποκριθούν πλήρως στις επιπρόσθετες ανάγκες που δημιουργούνται στο σημερινό περιβάλλον.

 

Ο κ. Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ Ελλάδας παρατηρούμε με προσοχή τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων και τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την αυξητική διείσδυση της τεχνολογίας στο σύνολο της δραστηριότητά μας. Επιδιώκοντας να αποτελούμε έναν πραγματικό σύμμαχο για τον επιχειρηματία, μελετήσαμε με προσοχή τους νέους κινδύνους που καλείται να διαχειριστεί και σχεδιάσαμε ένα εξειδικευμένο, σύγχρονο προϊόν για να τον βοηθήσουμε να προστατευθεί σφαιρικά. Το Cyber Risk είναι ένα πρόγραμμα που ακουμπά τον πυρήνα κάθε εταιρείας - τη λειτουργία της - υπογραμμίζοντας τη σημασία της ασφάλισης για την επιχειρησιακή συνέχειά της μέσα στο σύνθετο ψηφιακό περιβάλλον.»

 

*(Πηγή: Cybersecurity Ventures)

9/11/2020

 

Δίπλα στους ασφαλισμένους της μετά από ένα φυσικό καταστροφικό γεγονός βρίσκεται σταθερά η ΑΧΑ χάρις στον καθιερωμένο μηχανισμό της Natural Catastrophes Response

Κατανοώντας την ανάγκη των ασφαλισμένων για άμεση και ουσιαστική στήριξη μετά την έλευση μιας φυσικής καταστροφής, η ΑΧΑ έχει καθιερώσει το ολοκληρωμένο σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response. Με τη βοήθειά του, η εταιρεία βρέθηκε έμπρακτα δίπλα και στους ασφαλισμένους της σεισμόπληκτους κατοίκους της Σάμου λίγες ώρες μετά τον σεισμό που καταγράφηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020:

 

- Ενημερώνοντάς τους μέσω sms και κατ’ ιδίαν τηλεφωνικών συνομιλιών.

 

Δίνοντάς τους τη δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα είτε με τις ομάδες Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης είτε με εξειδικευμένα στελέχη Αποζημιώσεων Ασφαλίσεων Περιουσίας.

 

- Αποστέλλοντας ομάδα πραγματογνωμόνων από την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στην πληγείσα περιοχή με στόχο την καταγραφή των ζημιών, την ολοκλήρωση των προβλέψεων αποζημίωσης και την έναρξη καταβολής αποζημιώσεων από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν για άλλη μια φορά η καινοτόμος υπηρεσίας MyAXAway, χάρις στην οποία οι ασφαλισμένοι είχαν τη δυνατότητα επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω βιντεοκλήσης από το κινητό τους τηλεφώνο για να αναγγείλουν τη ζημιά τής κατοικίας τους και να αιτηθούν αποζημίωση, πραγματοποιώντας εξ αποστάσεως την πρώτη εκτίμηση της ζημιάς που προκάλεσε ο σεισμός. 

 

Ο κύριος Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Αφετηρία κάθε στρατηγικού σχεδιασμού μας στην ΑΧΑ είναι η στιγμή της αποζημίωσης, με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς την ουσιαστική στήριξη που παρέχουμε σε έναν συνάνθρωπό μας όταν καλείται να διαχειριστεί έναν κίνδυνο. Κατανοώντας την επιρροή των φυσικών καταστροφών στη ζωή μας, γνωρίζοντας την υψηλή συχνότητα εμφάνισής τους στη χώρα μας – ειδικότερα σε ό,τι αφορά στους σεισμούς – και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή, έχουμε σχεδιάσει ένα πλέγμα υπηρεσιών και εργαλείων με στόχο να τα διαθέτουμε στους ασφαλισμένους μας τη στιγμή της εκδήλωσης ενός φαινομένου. Εν προκειμένω, ενεργοποιήσαμε το σύστημα στήριξης Natural Catastrophes Response για να βοηθήσουμε τους πληγέντες του σεισμού της Σάμου να διαχειριστούν άμεσα τις ζημιές που έχουν υποστεί οι ασφαλισμένες περιουσίες τους. Εκτιμούμε ότι, χάρις σε αυτόν τον μηχανισμό που έχουμε θεσμοθετήσει, θα είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε τις προκαταβολές αποζημίωσης 10 ημέρες μετά την εκδήλωση του φαινομένου.»

 

12/10/2020

 

H AXA Ασφαλιστική προσέφερε στα Παιδικά Χωριά SOS μία υποτροφία πλήρους φοίτησης με την υποστήριξη του BCA College.

 

Πιστή στη στρατηγική υπεύθυνης και ανθρωποκεντρικής δράσης της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να θέτει σε εφαρμογή μία σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη μίας ισότιμης και βιώσιμης κοινωνίας. Στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποίησε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020, έδωσε τη δυνατότητα σε μία νέα κοπέλα που υποστηρίζεται από τα Παιδικά Χωριά SOS να πραγματοποιήσει τις σπουδές που ονειρεύεται. Τη σημαντική αυτή κίνηση στήριξης και αναγνώρισης του μεγάλου έργου που προσφέρουν τα Παιδικά Χωριά SOS, συνέδραμε το BCA College, το οποίο αποτελεί έναν από τους πλέον καταξιωμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και ακαδημαϊκό εταίρο της ΑΧΑ.

 

Η υποτροφία ύψους 21.000 ευρώ δόθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή Αξιολόγησης των τριών οργανισμών σε μία νέα ηλικίας 19 ετών, της οποίας η οικογένεια είχε πληγεί από την οικονομική κρίση και είχε χρειαστεί, από το 2015, την αρωγή του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας που τα Παιδικά Χωριά SOS λειτουργούν στην Κυψέλη.

 

Ο κ.Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δήλωσε: «Με αυτή την πρωτοβουλία δίνουμε τη δυνατότητα σε ένα νέο μέλος της κοινωνίας μας να θέσει σε εφαρμογή τα σχέδια της ζωής του και να χαράξει το μέλλον που ονειρεύεται, ξεκινώντας με μία αξιόλογη ακαδημαϊκή πορεία. Πρόκειται για μία σημαντική κοινωνική συνέργεια, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη αποστολή της ΑΧΑ να στηρίζει την ανθρώπινη πρόοδο προστατεύοντας όσα αξίζουν. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με δύο σπουδαίους οργανισμούς, τα Παιδικά Χωριά SOS και το BCA College, με τους οποίους μοιραζόμαστε κοινές αξίες και ανθρώπινους στόχους.»

 

Κατά την τελετή απονομής της υποτροφίας που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο του BCA College ο κ. Κωνσταντίνος Σουρίκας, Γενικός Γραμματέας των Παιδικών Χωριών SOS δήλωσε με αφορμή τη δωρεά: «Με ιδιαίτερη χαρά δεχθήκαμε στα Παιδικά Χωριά SOS τη σημαντική απόφαση της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, που εδώ και 14 χρόνια στηρίζει το έργο μας, να προσφέρει μία υποτροφία για πλήρη φοίτηση σε έναν από τους κλάδους σπουδών του BCA College για ένα παιδί που προστατεύουμε και υποστηρίζουμε. Με την υποτροφία αυτή η ΑΧΑ Ασφαλιστική δίνει την ευκαιρία σε παιδιά, που για διάφορους κοινωνικούς λόγους δεν έχουν ίσες ευκαιρίες στη ζωή τους, να σπουδάσουν με στόχο ένα μέλλον πιο ασφαλές και πιο ουσιαστικό τόσο για τα ίδια όσο και για τη χώρα μας.»

 

Κλείνοντας ο κ. Χάρης Δασκαλάκης , Διευθύνων Σύμβουλος του BCA College δήλωσε: «Η κοινωνία μας αποδεικνύει ότι, παρά τα προβλήματά της, συνεχίζει να καλλιεργεί τις αξίες της αλληλεγγύης, της προσφοράς στον συνάνθρωπο, της φροντίδας για τα νέα μέλη της, ειδικά για εκείνα που αντιμετώπισαν περισσότερες δυσκολίες στο ξεκίνημα της ζωής τους. Καλωσορίζουμε τη νέα μας φοιτήτρια στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια του BCA και δεσμευόμαστε να της δώσουμε τα εφόδια εκείνα που θα την καταστήσουν ανεξάρτητη, αυτόνομη και επιτυχημένη.»

6/10/2020

 

Για άλλη μια χρονιά οι άνθρωποι της ΑΧΑ ένωσαν τις δυνάμεις τους, επιστρέφοντας αξία μέσα από την υπεύθυνη δράση τους και την εθελοντική προσφορά τους.

 

Με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαχείριση της κλιματικής αλλαγής, την πρόληψη κινδύνων, και την προάσπιση της υγείας καθώς και την ισότιμη κοινωνική ένταξη πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ που έχει, πλέον, θεσμοθετηθεί χάρις στην ενεργή δράση των εργαζομένων και των αποκλειστικών συνεργατών της. Όλοι οι άνθρωποι της εταιρείας ένωσαν για άλλη μια χρονιά τις δυνάμεις τους με στόχο να συνεισφέρουν σε μία περίοδο όπου τόσο η ατομική όσο κι η συλλογική ευθύνη είναι πιο σημαντικές από ποτέ.

 

Τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας από την πανδημία, το πρόγραμμα της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας εξελίχθηκε ως εξής:

 

 

- Οι άνθρωποι της ΑΧΑ αφιέρωσαν τις αθλητικές τους δραστηριότητες με στόχο να σώσουν 200.000 μερίδες φαγητού σε συνεργασία με την οργάνωση Μπορούμε

 

Από την Τετάρτη 30/09 έως την Κυριακή 04/10, εργαζόμενοι και αποκλειστικοί συνεργάτες της ΑΧΑ κατέγραψαν τον χρόνο των αθλητικών δραστηριοτήτων τους με στόχο να σώσουν 200.000 μερίδες φαγητού και να τις προσφέρουν σε όσους τις έχουν πραγματικά ανάγκη μέσα από τη συνεργασία με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση και στρατηγικό σύμμαχο βιωσιμότητας της ΑΧΑ, Μπορούμε.  

 

 

- Δημιουργία Online Shop για το Εργαστήρι

 

Παραμένοντας ουσιαστικά παρούσα δίπλα σε έναν ακόμα σταθερό συνεργάτη της, τον Σύλλογο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ Το Εργαστήρι-Λίλιαν Βουδούρη, μια ομάδα εξειδικευμένων στελεχών-εθελοντών της ΑΧΑ ανέλαβε τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την προώθηση του Online Shop τού οργανισμού. Στόχος της εν λόγω ενέργειας είναι να δοθεί στο Εργαστήρι η δυνατότητα να διαθέτει τα προϊόντα του ηλεκτρονικά τόσο καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς όσο και σε συγκεκριμένες περιόδους όπου λόγω ειδικών συνθηκών δεν μπορεί να πραγματοποιεί τα καθιερωμένα Bazaar του. Η ομάδα περιλαμβάνει εθελοντές που καλύπτουν όλο το φάσμα των ειδικοτήτων που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός e-shop όπως Customer Service & Experience, IT, User Experience & Security Integration, Promotion & Digital Media Content Creation, και άλλες, αξιοποιώντας τις δεξιότητες των εργαζομένων της.

 

 

- Συμμετοχή σε διεθνή live Webinars της ΑΧΑ

 

Όλοι οι άνθρωποι της ΑΧΑ συμμετείχαν σε live Webinars του Ομίλου με στόχο να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν γύρω από τα φλέγοντα ζητήματα της Κλιματικής Αλλαγής και των Κινδύνων που απειλούν την Βιοποικιλότητα του πλανήτη.

 

 

- Υποτροφία για τα Παιδικά Χωριά SOS

 

Η ΑΧΑ σε συνεργασία με το BCACollege προσφέρει μια υποτροφία πλήρους φοίτησης στα Παιδικά Χωριά SOS για ένα τριετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών αξίας 21.000€.

 

 

- Επαναχρησιμοποίηση ρούχων ή υφασμάτων, δημιουργία μασκών προστασίας από το Εργαστήρι και διάθεσή τους για καλό σκοπό

 

Οι εθελοντές τις ΑΧΑ συγκεντρώνουν βαμβακερά ρούχα και υφάσματα που δεν χρησιμοποιούν για να τα διαθέσουν –μετά από την απαραίτητη απολύμανσή τους– στο Εργαστήρι, τα μέλη του οποίου θα αξιοποιήσουν τα υλικά για τη δημιουργία ειδικών μασκών προστασίας. Οι μάσκες θα διατεθούν τόσο για πώληση στο Εργαστήρι όσο και για δωρεάν χρήση από ομάδες που τις έχουν ανάγκη.

 

Η Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ αποτελεί έναν θεσμό απολύτως εναρμονισμένο με τη μακροχρόνια στρατηγική της εταιρείας. Ως ένας οργανισμός άρρηκτα συνδεδεμένος με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, η ΑΧΑ συνθέτει τις δυνάμεις των δικών της ανθρώπων με στόχο την ουσιαστική προσφορά απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον υλοποιώντας δράσεις που προάγουν τον εθελοντισμό και εξαίρουν τη σπουδαιότητα της ατομικής ευθύνης.

29/9/2020

 

H AXA Ασφαλιστική παρέχει σε όλους τους εργαζομένους της τη δυνατότητα να υποβληθούν δωρεάν σε τεστ αντισωμάτων για τον Covid-19 και να εμβολιαστούν για να προστατευτούν από την εποχική γρίπη.

 

Σε μία ακόμη κίνηση προστασίας της υγείας των εργαζομένων της προχώρησε η ΑΧΑ Ασφαλιστική, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να υποβληθούν δωρεάν σε τεστ αντισωμάτων για τον Covid-19 αλλά και σε εμβολιασμό για την εποχική γρίπη. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πρόγραμμα της Εταιρείας We Care for you, μέσω του οποίου στηρίζει από το 2014 έμπρακτα τους ανθρώπους της για να ζουν καλύτερα. Αντίστοιχα, στο ίδιο πλαίσιο σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν όλα τα προληπτικά μέρα στα οποία προέβη ο οργανισμός από την πρώτη στιγμή που καταγράφηκε νέα αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού στη χώρα μας.

 

Οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ που επιθυμούν, μπορούν να πραγματοποιούν το τεστ αντισωμάτων σε συνεργαζόμενο δίκτυο διαγνωστικών κέντρων ενώ, παράλληλα, μπορούν να εμβολιαστούν από τον γιατρό εργασίας για την εποχική γρίπη. Λόγω της συνύπαρξης της νόσου COVID-19 και του ιού της εποχικής γρίπης καί οι δύο αυτές προληπτικές ενέργειες συστήνονται από τους ειδικούς ως ένα επιπλέον μέτρο προστασίας.

 

Η AXA, η οποία κατέλαβε και φέτος μία από τις πρώτες θέσεις του θεσμού «Best Workplaces», επιβεβαιώνει με τις ενέργειές της ότι μεριμνά με ουσιαστική φροντίδα και επιμέλεια για τη διατήρηση των καλών συνθηκών υγείας και εργασίας του προσωπικού της, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πρόληψη της μετάδοσης και διασποράς του ιού μέσα από την εφαρμογή μιας σειράς συγχρονων πρωτοκόλλων με επίκεντρο την προστασία των ανθρώπων της.

 

Για τις παραπάνω ενέργειες, εκπρόσωποι του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων της ΑΧΑ Ασφαλιστικής δήλωσαν σχετικά:

 

«Η ΑΧΑ από την πρώτη στιγμή φρόντισε να λάβει απαραίτητα μέτρα και πρακτικές προστασίας για την πρόληψη της μετάδοσης και διασποράς του κορωνοιού έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να είναι αλλά και να νιώθουν ασφαλείς. Με δωρεάν τέστ αντισωμάτων Covid-19, αντιγριπικό εμβόλιο, προληπτική καραντίνα, διεύρυνση της τηλεργασίας, συνεχή ενημέρωση και επικοινωνία στέκεται πάντα με συνέπεια δίπλα στους εργαζομένους της, επιδεικνύοντας έμπρακτα με αυτόν τον τρόπο ευαισθησία, κοινωνική ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη. Αυτές οι πρωτοβουλίες αναδεικνύουν αδιαμφισβήτητα το ανθρώπινο πρόσωπο της και σίγουρα δεν είναι τυχαίο ο τίτλος “Best Workplace” που της έχει αποδοθεί.»

Αναστασία Αντωνιάδου-Παλαιάκη, Ταμίας Συλλόγου Εργαζομένων ΑΧΑ Ασφαλιστικής

 

«Η ετοιμότητα και η αμεσότητα με την οποία ενέργησε η Εταιρεία μας στην υλοποίηση του πλάνου απομακρυσμένης εργασίας, από την αρχή της εμφάνισης του κορωνοϊού Covid-19 στην Ελλάδα και  πρωτοβουλίες όπως η πρόσφατη δωρεάν παροχή του τεστ αντισωμάτων και η οργάνωση για τη χορήγηση του εμβολίου κατά της εποχικής γρίπης, δείχνουν την ιδιαίτερη ευαισθησία της σε θέματα πρόληψης για την υγεία του ανθρώπινου δυναμικού της. Τέτοιες ενέργειες, μεταξύ άλλων, αποκαλύπτουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έχει μια εταιρεία  που φέρει τον τίτλο “Best Workplace”.»

Διονύσης Μουστακόπουλος, Μέλος Δ.Σ. Συλλόγου Εργαζομένων ΑΧΑ Ασφαλιστικής

24/9/2020

 

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η εφαρμογή του Natural Catastrophes Response της AXA Ασφαλιστικής για την άμεση στήριξη των πληγέντων από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανό».

 

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σύστημα διαχείρισης ζημιών από φυσικές καταστροφές της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, Natural Catastrophes Response, από την πρώτη στιγμή που εκδηλώθηκε ο μεσογειακός κυκλώνας (medicane) «Ιανός». Με τη χρήση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών εντοπίστηκαν οι ασφαλισμένες περιουσίες που βρίσκονταν στις πληγείσες περιοχές και εστάλησαν, μέσα σε ελάχιστες ώρες, μηνύματα ενημέρωσης (sms) στους ασφαλισμένους. Χάρις σε αυτό το θεσμοθετημένο σύστημα προστασίας της ΑΧΑ, οι πληγέντες είχαν πρόσβαση σε υπηρεσίες υποστήριξης προσωρινής διαμονής, φύλαξης περιουσιών, καθώς και δυνατότητα άμεσης δήλωσης των ζημιών που υπέστησαν. Επιπρόσθετα, τέθηκε σε 24ωρη λειτουργία Ειδική Γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας για την υποστήριξη, με κάθε τρόπο, των ασφαλισμένων της.

 

Ήδη, έχει καταγραφεί σημαντικός αριθμός ζημιών με τη χρήση τού πρωτοποριακού συστήματος εξ αποστάσεως επιθεώρησης MyAXAway, το οποίο εξασφαλίζει, παράλληλα, τις συνθήκες προστασίας που απαιτεί η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19. Εντός της εβδομάδος, θα έχει ολοκληρωθεί η καταβολή προκαταβολών και θα έχουν εξοφληθεί εξολοκλήρου οι λιγότερο σύνθετες περιπτώσεις αποζημίωσης. Επίσης, οι ασφαλισμένοι μπορούν να συνεχίσουν να ενημερώνονται αναλυτικά για τις υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους από την Ειδική Γραμμή του Τηλεφωνικού Κέντρου της ΑΧΑ.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε σχετικά: «Η συχνότερη εμφάνιση παρόμοιων φυσικών φαινομένων αποτελεί κοινή διαπίστωση. Έχοντας θέσει ως απόλυτη στρατηγική προτεραιότητά μας την έμπρακτη στήριξη των ασφαλισμένων μας την κρίσιμη στιγμή της ζημιάς και αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει, πλέον, η τεχνολογία, καλούμαστε να αποδείξουμε την αξία της ασφάλισης και να εδραιώσουμε περαιτέρω την εμπιστοσύνη όσων μας εμπιστεύονται για την προστασία τους. »

9/9/2020

 

Στην ενεργοποίηση του ειδικού μηχανισμού Natural Catastrophes Response προχώρησε για μία ακόμα φορά η ΑΧΑ Ασφαλιστική, στηρίζοντας έμπρακτα τους ασφαλισμένους της μετά τις πλημμύρες του Αυγούστου στην Εύβοια.

 

Η αυξανόμενη συχνότητα φυσικών φαινομένων στην Ελλάδα και τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή καθιστούν σταθερά αναγκαία τη δημιουργία ενός μηχανισμού στήριξης των εκάστοτε πληγέντων αντίστοιχων καταστροφών. Αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της στη διαχείριση αυτών των κινδύνων, η ΑΧΑ Ασφαλιστική, έχει δημιουργήσει από το 2014 τον ειδικό μηχανισμό Natural Catastrophes Response, χάρις στον οποίο παρέχει άμεσα ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

 

Πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως αποτελεσματικό πλαίσιο, το οποίο έχει ήδη ενεργοποιηθεί σε πολλές σημαντικές περιπτώσεις καταστροφικών γεγονότων, όπως στη μεγάλη δασική πυρκαγιά που ξέσπασε στο Μάτι, το Νέο Βουτζά, την Πεντέλη και την Κινέττα το 2018, τις πλημμύρες της Μάνδρας την προηγούμενη χρονιά και τους σεισμούς στην Κεφαλλονιά το 2014 και την Αθήνα πέρυσι. Αποδεικνύοντας την ικανότητα της ΑΧΑ να αφαιρεί όσο το δυνατόν περισσότερες έγνοιες από τους εκείνους που την εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, ο μηχανισμός Natural Catastrophes Response ενεργοποιήθηκε ξανά πριν λίγες ημέρες για την κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων της ΑΧΑ στα Βασιλικά Ευβοίας, οι οποίοι υπέστησαν τις συνέπειες των πρόσφατων πλημμυρών.    

 

Η εταιρεία - η οποία με δική της πρωτοβουλία επικοινώνησε από την πρώτη στιγμή με τους ασφαλισμένους της στην περιοχή -  προσέφερε σε αυτούς τη δυνατότητα διαμονής σε ξενοδοχειακό κατάλυμα, παρείχε υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης και φύλαξης κατοικίας, ενώ, παράλληλα, δρομολόγησε την άμεση αποστολή πραγματογνώμονα για την καταγραφή των ζημιών και επιτάχυνε τη διαδικασία αποζημιώσεων για την κάλυψη των βασικών εξόδων αποκατάστασής τους μέσω άμεσης πληρωμής προκαταβολής.

 

Στην έως σήμερα πορεία της, η ΑΧΑ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με στόχο να παραμένει ένας σταθερός και αξιόπιστος σύμμαχος για τους ασφαλισμένους της, τηρώντας με ακεραιότητα τις δεσμεύσεις της προς αυτούς και βελτιώνοντας διαρκώς το σύνολο των υπηρεσιών που τους προσφέρει. Ήδη εξετάζει την ενίσχυση του μηχανισμού Natural Catastrophes Response με την χρήση τεχνολογίας που θα αυξήσει περαιτέρω την αποτελεσματικότητά του και θα προσθέσει νέες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους.

 

6/8/2020

 

1ο Εξάμηνο 2020

 

«Στο πρώτο εξάμηνο του 2020, η AXA απέδειξε την ανθεκτικότητά της στο απαιτητικό πλαίσιο της πανδημίας του Covid-19. Τα έσοδα υποχώρησαν κατά 2%, στα 52 δισεκατομμύρια ευρώ, αποτυπώνοντας την έντονη ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο η οποία αντισταθμίστηκε από τη χαμηλότερη επιχειρηματική δραστηριότητα του δεύτερου τρίμηνου», είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA. «Η ανάπτυξη στην υγεία παρέμεινε ισχυρή καθ 'όλη τη διάρκεια των πρώτων έξι μηνών του έτους, στο +9%, και οι αυξήσεις στις τιμές ασφαλίστρων των Εμπορικών Κινδύνων Γενικών Ασφαλίσεων συνέχισαν να επιταχύνονται.»

 

«Τα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μειωμένα κατά 48%, ενώ παρουσίασαν αύξηση κατά 1% εξαιρουμένων των αποζημιώσεων που σχετίζονται με τον Covid-19 και την πώληση της Equitable Holdings. Ο αντίκτυπος του Covid-19 στα κέρδη της AXA ήταν σύμφωνος με τις κατευθύνσεις που έχουμε ήδη δημοσιεύσει. Ο τομέας των Εμπορικών Κινδύνων είχε τις περισσότερες επιπτώσεις, ιδίως στην AXA XL. Οι λοιπές δραστηριότητες του Ομίλου επέδειξαν ανθεκτικότητα, με τις επιπτώσεις από τις αποζημιώσεις που σχετίζονται με τον Covid-19 να αντισταθμίζονται σε μεγάλο βαθμό από τη χαμηλότερη συχνότητα ζημιών στον τομέα του αυτοκινήτου και από την ανάπτυξη στον τομέα της υγείας και της διαχείρισης κεφαλαίων.»

 

«Ο Δείκτης Φερεγγυότητα ΙΙ της AXA ήταν ανθεκτικός στο 180%, ο Δείκτης Δανειακής Εξάρτησης μειώθηκε κατά 1,2 μονάδες στο 27,6% και η εισροή εμβασμάτων ανήλθε σε 4,9 δισεκατομμύρια ευρώ, επιβεβαιώνοντας τον ισχυρό ισολογισμό του Ομίλου στις ευμετάβλητες συνθήκες της αγοράς.»

 

 «Το στρατηγικό όραμα και η μεταστροφή του επιχειρηματικού προφίλ της AXA είναι πιο επίκαιρα από ποτέ, ιδίως σε σχέση με τον αναπτυσσόμενο και κερδοφόρο τομέα της υγείας και την απαράμιλλη ευκαιρία για ωφέλεια που προκύπτει από την αύξηση τιμών ασφαλίστρων των Εμπορικών Κινδύνων Γενικών Ασφαλίσεων (hardening pricing cycle). Με σαφή εστίαση σε τεχνικούς -ασφαλιστικούς- κινδύνους, ο Όμιλος βρίσκεται καλά τοποθετημένος για μια παρατεταμένη περίοδο χαμηλών επιτοκίων.»

 

«Η πανδημία του Covid-19 έχει αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της ασφάλισης για την προστασία των κοινωνιών και τη στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης. Αυτή η πεποίθηση ενσωματώνεται στο νέο μας σκοπό “Act for human progress by protecting what matters / Εργαζόμαστε για την ανθρώπινη πρόοδο, προστατεύουμε ό,τι αξίζει”. Ως παγκόσμιος ηγέτης και επενδυτής στον ασφαλιστικό τομέα, ο Όμιλος συνεχίζει να λαμβάνει φιλόδοξα μέτρα προκειμένου να ανταποκριθεί στις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας, ευθυγραμμίζοντας τις στρατηγικές για την ανάκαμψη μετά τον Covid με τη μακροχρόνια δέσμευσή μας για ομαλή μετάβαση στην πράσινη οικονομία.»

 

«Οι άνθρωποι μας είναι το κλειδί για τις επιδόσεις  του Ομίλου και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εργαζομένους μας, το δίκτυο πωλήσεων και τους συνεργάτες μας για τους ακλόνητη δέσμευσή τους να παρέχουν στήριξη και συνεχή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας σε αυτούς τους γεμάτους προκλήσεις καιρούς.»

 

Κύρια οικονομικά αποτελέσματα (σε εκατομμύρια ευρώ, εκτός αν γίνεται διαφορετική αναφορά)

 

 

 

 

 

 

1Η19

1Η20

Μεταβολή

επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων

Μεταβολή σε σταθερή ισοτιμία

Σύνολο εσόδων

57,949

52,391

-10%

-2%

Λειτουργικά κέρδη

3,620

1,885

-48%

 

-48%

 

 

Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή

1,46

0,75

-48%

-

 

Καθαρά  κέρδη

2,333

1,429

-39%

-39%

 

 

 

 

 

 

FY19

1Η20

Μεταβολή

επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων

 

 

Δείκτης «Φερεγγυότητα ΙΙ» (%)

198%

180%

-18 pts