«Digital bar»: η νέα ψηφιακή καινοτομία της ΑΧΑ Ασφαλιστικής

23/7/2014

Στα πλαίσια ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης μεταξύ της Εταιρίας και των πελατών της


Η ΑΧΑ Ασφαλιστική κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση να χτίσει μια ισχυρή «Ψηφιακή Επωνυμία» τόσο εσωτερικά στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής της «Digital Employer», όσο και εξωτερικά ως «Digital Insurer». Πρόσφατα, παρουσίασε στο προσωπικό της μία σταθερή ψηφιακή υποδομή με την ονομασία «Digital Bar», η οποία αποτελεί έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην είσοδο των Κεντρικών Γραφείων της Εταιρείας, με ηλεκτρονικές συσκευές (smartphones & tablets), τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε εργαζόμενος ή επισκέπτης της Εταιρείας.

Το «Digital Bar» θα αποτελεί σημείο αναφοράς για:

  • Παρουσίαση νέων ηλεκτρονικών προϊόντων και εφαρμογών της ΑΧΑ
  • Διενέργεια εκπαιδευτικών εργαστηρίων προς εργαζομένους, συνεργάτες και πελάτες
  • Εταιρικές συναντήσεις σε θέματα τεχνολογίας και καινοτομίας

Τα παραπάνω υλοποιούνται στο πλαίσιο επένδυσης στη συνεχή ανάπτυξη ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας με ευέλικτες δομές που ευνοούν τη συνεργασία και την καινοτομία και παρακινούν τους ανθρώπους της ΑΧΑ να αποδίδουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, να ανακαλύπτουν και να αναπτύσσουν νέες ικανότητες.


Παράλληλα, η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τη δυναμική ενεργοποίηση της Εταιρείας σε ηλεκτρονικές εφαρμογές στο εγγύς μέλλον, την παγίωση ενός περιβάλλοντος που θα ενισχύει πρακτικά και ουσιαστικά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Η υποδομή του «Digital Bar» αποτελεί μια ηχηρή κίνηση της ΑΧΑ να ενισχύσει τη διάχυση γνώσης, να εδραιώσει νέα κανάλια επικοινωνίας, να προωθήσει τη δικτύωση, να διευκολύνει την πρόσβαση σε νέες πληροφορίες και να προσφέρει μια ισχυρή υποδομή για ενισχυμένη αλληλεπίδραση ανάμεσα στην Εταιρεία και τους πελάτες της.