Μάθημα ζωής για πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενους της ΑΧΑ

19/10/2015

5 ημέρες εκπαίδευσης ασφαλούς, τεχνικής και οικονομικής οδήγησης


Σύμφωνα με τους δείκτες βιωσιμότητας DowJones η ΑΧΑ Ελλάδας έχει εισέλθει από το 2014 στο επίπεδο στρατηγικής προσέγγισης της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Η σημαντική αυτή επιτυχία είναι αποτέλεσμα της βαθιάς δέσμευσης όλων των ανθρώπων της Εταιρείας σε μία μακροπρόθεσμη αποστολή, εκείνη της πρόληψης κινδύνων μέσω της σωστής και δομημένης εκπαίδευσης.

 

Ένας από τους κύριους κινδύνους που στοχεύει να ελαχιστοποιήσει η ΑΧΑ είναι εκείνος των τροχαίων συμβάντων. Κατανοώντας πλήρως την ανάγκη ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε, σε συνεργασία με το Driving Academy, μία ειδικά διαμορφωμένη εκπαίδευση για ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση. Πρόκειται για ένα ολοήμερο πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει η Εταιρείαως επιβράβευση σε 80 πιστούς πελάτες της από όλη την Ελλάδα, στους 20 συνεργάτες αυτών των πελατών, οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει για την παραγωγική τους δραστηριότητα και σε 20 μέλη του προσωπικού, εκ των οποίων τους πιο πιστούς εθελοντές της και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής.

 

Οι πελάτες και οι συνεργάτες προέρχονται από τα τρία δίκτυα διανομής της Εταιρείας: το αποκλειστικό δίκτυο Αθήνας και επαρχίας, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών και την Alpha Bank, με την οποία η ΑΧΑ έχει αποκλειστική στρατηγική συνεργασία.

 

Στη διάρκεια της ημερίδας εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες, υπό την καθοδήγηση πιστοποιημένων και έμπειρων εκπαιδευτών του Driving Academy, ενισχύουν την οδηγική τους αντίληψη και τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου τους σε κανονικές ή δύσκολες συνθήκες, όπως έντονη υπερστροφή και υποστροφή, στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και κλειστές επαναλαμβανόμενες στροφές. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον.  

 

Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ανέφερε: «Αποστολή μας στην ΑΧΑ είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται να ζουν με μεγαλύτερη ηρεμία σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Συνολικά, εστιάζουμε σε 3 κύρια επίπεδα: την πρόληψη εμφάνισης ενός κινδύνου στη ζωή μας, τη θωράκισή μας μέσω της σωστής ασφάλισης έναντι κινδύνων που μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και την παροχή ουσιαστικής εξυπηρέτησης όσων αντιμετωπίζουν κάποιο κίνδυνο. Και τα τρία επίπεδα είναι απαραίτητα για μία ολοκληρωμένη προστασία. Η πρόληψη όμως αποτελεί την αφετηρία και δεν θα μπορούσαμε όλοι εμείς στην ΑΧΑ, μέλη της 1ης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως, να μην στηρίζουμε τον ευγενή αυτόν σκοπό καθημερινά».

 

Στη συνέχεια, ο κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η Εταιρεία τον σχεδιασμό της ασφάλισης των αναγκών των πελατών και των υπηρεσιών υποστήριξής τους, κατά τη σημαντική στιγμή όπου ένας ασφαλισμένος αντιμετωπίζει ένα ατύχημα. Συγκεκριμένα είπε: «Με στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη προστασία των ασφαλισμένων μας, αναλύουμε και κατανοούμε σε βάθος τις πραγματικές τους ανάγκες και με βάση αυτές σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα υπηρεσία που έχουμε αναπτύξει στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Επιπλέον, στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως τη βασικότερη στιγμή στη σχέση  με τον ασφαλισμένο μας και γι’ αυτό αναπτύσσουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης και άμεσης εξυπηρέτησης.

 

Κλείνοντας, η κ. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ στοχεύουμε σε μία ολιστική προσέγγισης προστασίας των συνανθρώπων μας. Αφετηρία αυτής της διαδρομής είναι η πρόληψη κινδύνων με τη βοήθεια της σωστής εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους άξονες της δραστηριότητάς μας είναι η οδική ασφάλεια για τη μείωση των τροχαίων. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε μία μακρόχρονη συμμαχία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”, με το οποίο έχουμε εκπαιδεύσει 20.000 μαθητές σε 4 χρόνια και συνεχίζουμε. Σήμερα, εγκαινιάζουμε τη συνεργασία μας με το DrivingAcademy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και ανθρώπων του προσωπικού μας, με στόχο την σωστή, υπεύθυνη και οικονομική οδήγηση».