Η AXA μεταξύ των κορυφαίων 100 Best Global Brands

2/10/2013

Ηγέτης στον τομέα της για 3η συνεχόμενη χρονιά


  • Η AXA είναι η 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία για 5η συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την Interbrand
  • Η επωνυμία της AXA αποτιμάται σε 7.096 δισεκατομμύρια αμερικάνικα δολάρια

 Η δύναμη της επωνυμίας της AXA έχει επιβεβαιωθεί από την κατάταξη της Interbrand*, όπως παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013. Η AXA αποτελεί μέρος των κορυφαίων 100 Best Global Brands και για 5η συνεχή χρονιά κατατάσσεται 1η παγκόσμια επωνυμία στον ασφαλιστικό κλάδο. Με αύξηση που αγγίζει το 5% και αξία  7.096 δισεκατομμύρια αμερικάνικα δολάρια, είναι η 59η καλύτερη επωνυμία παγκοσμίως και η 5η στη Γαλλία.

Σύμφωνα με την Interbrand, η αποτίμηση της επωνυμίας της AXA και η ηγετική της θέση αντανακλούν κυρίως τη δέσμευση των εργαζομένων της, καθώς και την αυξανόμενη ψηφιακή της δράση και παρουσία που συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Επίσης, η Εταιρική Υπευθυνότητα ξεχωρίζει ως ένα δυνατό στοιχείο της δύναμής της.

Η Véronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου AXA, σχολίασε: «Είναι μεγάλο επίτευγμα να είσαι και πάλι ανάμεσα στις κορυφαίες παγκόσμιες επωνυμίες. Πιστεύω ότι αυτό το αποτέλεσμα αντανακλά τη δύναμη της επιχείρησής μας και τη στρατηγική μας προς τους πελάτες μας, αλλά και τις προσπάθειες που καταβάλλουμε έτσι ώστε να επιταχύνουμε τις ψηφιακές μας πρωτοβουλίες. Αυτή η σημαντική αναγνώριση που ενισχύει την επωνυμία της AXA, αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την προσέλκυση πελατών, τη διατήρηση των ταλέντων μας, καθώς και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Η επιτυχία κάθε ασφαλιστικής εταιρείας βασίζεται κυρίως στη φήμη της, δηλαδή στην ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, στη διαθεσιμότητα ή στην αξιοπιστία. Η ταυτότητα της επωνυμίας της AXA έχει χτιστεί σε αυτά τα θεμέλια, αλλά και στον απώτερο σκοπό μας που είναι να προστατεύουμε τους ανθρώπους.

Είμαι πεπεισμένη ότι η ψηφιακή αλλαγή που έχουμε ξεκινήσει για να προσαρμοστούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες όλων των πελατών μας θα είναι όλο και περισσότερο ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα δημιουργήσει σημαντική αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και θα ενισχύσει περαιτέρω τη δύναμη της επωνυμίας μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζομένους μας σε όλο τον κόσμο για τη συνεχή δέσμευσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες μας» πρόσθεσε η Véronique Weill.

Η AXA περιλαμβάνεται επίσης στην κατάταξη των 50 Best Global Green Brands που δημοσιεύθηκε από την Interbrand στα τέλη Ιουνίου 2013**, μια σημαντική αναγνώριση της αντίληψης των καταναλωτών των πράσινων πρωτοβουλιών της Εταιρείας και της περιβαλλοντικής της απόδοσης.

  

* Η κατάταξη των Best Global Brands υπολογίζει την αξία του εμπορικού σήματος βάσει τριών κριτηρίων: την χρηματοοικονομική απόδοση, τη δύναμη του εμπορικού σήματος και το ρόλο που διαδραματίζει το εμπορικό σήμα στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην ακόλουθη ιστοσελίδα: http://www.interbrand.com


 

** Η κατάταξη των Best Global Green Brands συγκεντρώνει τις 50 καλύτερες εταιρίες σε ότι αφορά στην αειφορία και στις συνειδητές περιβαλλοντικές τους προσπάθειες, όπως αυτές γίνονται αντιληπτές από το κοινό. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην ακόλουθη ιστοσελίδα: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/Best-Global-Green-Brands/2013/Best-Global-Green-Brands-2013-Brand-View.aspx