Η ΑΧΑ, 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά

25/9/2017

στην κατάταξη της Interbrand Best Global Brands


Με άνοδο 4 θέσεων, η ΑΧΑ βρίσκεται στην 42η θέση στην κατάταξη

της Interbrand – Best Global Brands.

 

Διατηρεί τη θέση της ως μία από τις 3 κορυφαίες εταιρείες

παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

 

Η σημερινή κατάταξη Best Global Brands επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ: 42η Επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά και 3η Eπωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο. Η αξία της Επωνυμίας ΑΧΑ ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

«Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την κορυφαία ασφαλιστική Επωνυμία για 9 συνεχή χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 107 εκατομμύρια πελάτες μας για τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεών μας που συνεισφέρουν το καλύτερο που μπορούν, κάθε μέρα. Συνεχίζουμε με αισιοδοξία το στρατηγικό μας πλάνο “Φιλοδοξία 2020” και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το όνομά μας αναγνωρίζεται ξανά για τη συνεισφορά του στις επιτυχίες μας»

 

«Η ΑΧΑ έχει ως σκοπό να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Υλοποιούμε έναν βαθύ μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας μας με στόχο να δημιουργούμε περισσότερη αξία για τους πελάτες μας και να αποτελούμε έναν πραγματικό συνοδοιπόρο για όλη τη ζωή τους. Η Επωνυμία ΑΧΑ διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το ταξίδι μετασχηματισμού» είπε η Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer του Ομίλου ΑΧΑ.

 

Σύμφωνα με την Interbrand «Η δέσμευση της ΑΧΑ στην Επωνυμία της αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο οργανισμός έχει αφιερώσει χρόνο για να ορίσει έναν σκοπό λειτουργίας, ένα όραμα και τις αξίες που τον διέπουν. Υπάρχει μια αυθεντική διάθεση να μετασχηματιστούν (από μέσα προς τα έξω) και αυτό θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Η φιλοδοξία να διαφοροποιούνται επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους με τους πελάτες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική, με την προοπτική να αλλάξει το ρόλο της Εταιρείας, εάν συνεχίσει να υλοποιείται μακροπρόθεσμα»

 

«Τον περασμένο χρόνο πραγματοποιήσαμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εκφραζόμαστε για την Εταιρεία μας, όπως η ανανέωση της ταυτότητας και της βάσης διαφήμισης, οι οποίες αναδεικνύουν μια πιο απλή, ανθρώπινη και μοντέρνα Εταιρεία. Συνεχίσαμε να παραδίδουμε υπηρεσίες προς τους πελάτες μας που δημιουργούν μια χειροπιαστή και διαφορετική εμπειρία» συμπλήρωσε ο Paul Bennett, Brand Director του Ομίλου ΑΧΑ.

 

 

                                                                      Axa Logo Open