Η ΑΧΑ υπερήφανος υποστηρικτής του Impact Journalism Day

22/6/2017

Πραγματικές ιστορίες, δείχνουν ότι μπορούμε να ζούμε καλύτερα


«Εάν πιστεύετε ότι το να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο ξεκινά αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάμε γι’ αυτόν» αναφέρει η νεοφυής εταιρεία Sparknews, «τότε ανήκετε σε αυτούς που το Σάββατο 24 Ιουνίου θα διαβάσουν και θα μοιραστούν 60 ιστορίες που ήδη κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο».

 

Στη διάρκεια αυτής της ημέρας, 60 κοινωνικές επιχειρήσεις θα παρουσιάσουν τις εμπνευσμένες ιστορίες τους (#StoryOfChange) προς 100 εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από 50 κορυφαίες εφημερίδες. Οι ιστορίες αφορούν σε θέματα: υγείας και ασφάλειας, κοινωνίας, σίτισης και γεωργίας, οικονομίας, περιβάλλοντος, εκπαίδευσης, ενέργειας, διαχείρισης υδάτων, εργασίας, βελτίωσης αστικού περιβάλλοντος.

 

Η Impact Journalism Day είναι πρωτοβουλία της Sparknews, μιας νεοφυούς εταιρείας με αποστολή να μοιράζεται λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O Όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Impact Journalism Day.

 

Μερικά παραδείγματα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν στις 24 Ιουνίου:

 

  • YacoubaSawadogo – Η ιστορία ενός αγρότη από τη Μπουρκίνα Φάσο που κατάφερε να αποτρέψει την ερημοποίηση μιας ολόκληρης περιοχής, χρησιμοποιώντας μια ειδική τεχνική με τερμίτες.
  • CravikyLabs – Ένας νεαρός Ινδός που έχει αφήσει άφωνους τους street artists παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα μελάνι από καυσαέρια αυτοκινήτων.
  • Qmilk – Η νεοφυής εταιρεία μιας Γερμανίδας βιολόγου που αλλάζει τον κλάδο των υφασμάτων με μια ίνα που δημιούργησε από το γάλα.
  • billionBricks – Ένα συμμετοχικό σχήμα από σχεδιαστές της Σιγκαπούρης που δημιουργούν σπίτια για πρόσφυγες.
  • Jeplan – Μια πρωτοποριακή ιαπωνική εταιρεία που μετατρέπει παλιά υφάσματα σε καύσιμα για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

 

Η επιτυχία των προηγούμενων ετών καταγράφεται στις δηλώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν τις ιστορίες τους την περασμένη χρονιά:

 

«Την ημέρα του Impact Journalism 500 νέοι χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή μας» αναφέρει ο Massilimiano Costa της ShareTheMeal. Η εταιρεία του προσφέρει ημερήσια διατροφή σε παιδιά, με $0,50 που δίνουν οι χρήστες της εφαρμογής με ένα πάτημα (tap) στο κινητό τους.

 

«Μετά την παρουσίαση της προσπάθειάς μας λάβαμε πάρα πολλά μηνύματα και δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες. Το έργο μας έλαβε υποστήριξη από το γερμανικό Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικής Συνεργασίας καθώς και από έναν παγκόσμιο ΜΚΟ με έδρα στον Καναδά, που μας προσέφερε τεχνικές γνώσεις» αναφέρει η Lorena Castilla, Διευθύντρια του οργανισμού Arca De Esperanzas στην Ονδούρα. Ο οργανισμός εκπαιδεύει νέους με αναπηρία να κατασκευάζουν ανακυκλωμένο χαρτί κερδίζοντας εισόδημα και κοινωνική συμμετοχή.

 

«Η αύξηση της έκθεσής μας στο κοινό δημιούργησε πολλές νέες επαφές: φοιτητές πανεπιστημίων θέλησαν να μας προσφέρουν γνώσεις σε επίπεδο Έρευνας και Ανάπτυξης, ενδιάμεσοι μας άνοιξαν δρόμους για πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ένα εταιρικό fund ενδιαφέρθηκε να μας χρηματοδοτήσει» λένε οι άνθρωποι της Go Energyless από το Μαρακές. Δημιουργούν μια νέα μονάδα παραγωγής για καταψύκτες από πηλό και δίνουν τη δυνατότητα ψύξης και υγιεινής συντήρησης τροφίμων, σε πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα.

 

«Οι ιστορίες της Impact Journalism Day αποτελούν πηγές έμπνευσης για όλο τον κόσμο. Οι εφημερίδες που μας στηρίζουν λειτουργούν ως ερευνητές και επιταχυντές θετικής αλλαγής» συμπληρώνουν οι άνθρωποι της SparkNews.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το #StoryOfChange, δείτε και μοιραστείτε το video: 

https://www.youtube.com/watch?v=AB5c21VJ5mg

 

Η ΑΧΑ θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα και θα δημοσιεύει επιλεγμένες ιστορίες από αυτές που θα δημοσιευθούν στις 24 Ιουνίου 2017, μέχρι το τέλος του έτους.

 

                                                                                     Δτ Αχα Impact Journalism Day