Η ΑΧΑ καλύπτει άμεσα τους πλημμυροπαθείς πελάτες της

13/11/2014

Yπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες της


Η ΑΧΑ χτίζοντας καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και αποδεικνύοντας έμπρακτα τις δεσμεύσεις της λειτούργησε ταχύτατα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες της Παρασκευής 24 Οκτωβρίου. Όλες οι ζημιές των πελατών της Εταιρείας ελέγχθηκαν άμεσα από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της.

Από το σύνολο των ζημιών, το 25% αποζημιώθηκε εντός 9 εργάσιμων ημερών (έως τις 6 Νοεμβρίου) ενώ για τις υπόλοιπες εκκρεμεί η υποβολή σχετικών παραστατικών από πλευράς πελατών. Σύμφωνα με την πολιτική της η ΑΧΑ αποζημιώνει εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση του φακέλου ζημιάς. 

 

Ο κύριος Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, δήλωσε «Στρατηγικά η ΑΧΑ έχει επιλέξει να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες της κοινωνίας γεγονός που μας ανέδειξε για 6η συνεχή χρονιά την 1η Ασφαλιστική Επωνυμία στον κόσμο*. Στόχος μας είναι να προστατεύουμε την περιουσία των πολιτών άμεσα και αποτελεσματικά, βοηθώντας τους να ξεπεράσουν οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει».

 

 

 

 

 

*Σύμφωνα με τα ετήσια αποτελέσματα “Best Global Brands” της Interbrand (http://bestglobalbrands.com/2014/ranking/)