Η ΑΧΑ ευχαριστεί τους ψηφιακούς της πελάτες

17/12/2015

Aξιοποίηση των νέων ψηφιακών εφαρμογών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων


Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών εφαρμογών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της αποτελεί για την ΑΧΑ Ασφαλιστική κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Από τα μέσα του 2015 η Εταιρεία επιβραβεύει τους ψηφιακούς της πελάτες στον κλάδο Αυτοκινήτου, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μηνιαίες κληρώσεις για να κερδίσουν ένα iPhone 6.

 

Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να ευχαριστήσει τους ασφαλισμένους της που επιλέγουν την ψηφιακή διαχείριση των εγγράφων τους, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My AXA, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Εταιρείας.

 

Αποστέλλοντας ευχαριστήρια επιστολή προς την ΑΧΑ, ο κ. Αντώνιος Λειβαδάρας, πελάτης της ΑΧΑ, ανέφερε:

 «Φίλες και φίλοι μου στην ασφαλιστική Εταιρεία ΑΧΑ, σας εύχομαι να συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους ασφαλισμένους σας με την ίδια συνέπεια και επαγγελματισμό που έχετε πράξει μέχρι τώρα και για μένα».

 

Λόγω της πολύ θερμής υποδοχής της ενέργειας από τους πελάτες, οι κληρώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τον Ιούνιο 2016, με έπαθλο αυτή τη φορά ένα iPhone 6s.

 

------------------------

 

*Το Μy AXA είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσω της οποίας οι πελάτες αυτοκινήτου έχουν άμεση και προστατευμένη πρόσβαση στα έγγραφα του συμβολαίου τους από όπου κι αν βρίσκονται.

 

Για να γίνουν ψηφιακοί πελάτες και να λάβουν μέρος στις μηνιαίες κληρώσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή να ακολουθήσουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία με χρήση του email τους:

 

  • Μπαίνουν στη σελίδα της ΑΧΑ, www.axa.gr και επιλέγουν «Δημιουργία λογαριασμού».
  • Συμπληρώνουν τα στοιχεία τους.
  • Λαμβάνουν ενημέρωση στο email τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους.

 

Η ΑΧΑ παράλληλα ενημερώνει τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο για την εγγραφή τους.