Η ΑΧΑ εισάγει τον πελάτη της στην ψηφιακή εποχή

17/3/2015

Oλοκληρωμένη ηλεκτρονική εξυπηρέτηση στον κλάδο αυτοκινήτου


Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της παγκόσμιας ψηφιοποίησης των υπηρεσιών που παρέχει στους 103 εκατομμύρια πελάτες της υιοθετεί και στην Ελλάδα, σε απόλυτη συνεργασία με τα δίκτυα διανομής της, την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της στον κλάδο αυτοκινήτου.

 

Συγκεκριμένα, ο κάθε ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα:

 

1ον – Να πληρώνει το συμβόλαιό του μέσω web banking.

2ον – Να παραλαμβάνει, να τροποποιεί και να ανανεώνει γρήγορα και ευέλικτα τα συμβόλαιά του στο γραφείο του ασφαλιστικού συμβούλου του.

3ον – Να έχει εύκολη, ευέλικτη και προστατευμένη πρόσβαση σε όλα τα έγγραφα που αφορούν στην ασφάλισή του, επιλέγοντας να γίνει ψηφιακός πελάτης μέσω της πλατφόρμας «MyAXA».

 

Όσοι ενδιαφέρονται να γίνουν ψηφιακοί πελάτες της ΑΧΑ, μπορούν να επισκεφθούν τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο «MyAXA» στην ιστοσελίδα της Εταιρείας www.axa.gr, να επιλέξουν τη λειτουργία «Δημιουργία λογαριασμού» και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Στη συνέχεια, θα λάβουν ενημέρωση με email για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους.

 

Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της ΑΧΑ και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της (210 72 68 000) βρίσκονται πάντα στη διάθεσή των ασφαλισμένων της για να τους βοηθήσουν στην ψηφιακή πλοήγησή τους. Παράλληλα, όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τη νέα ψηφιακή υπηρεσία «MyAXA», μπορούν να επισκεφθούν το www.axa.gr και να παρακολουθήσουν ένα ειδικά διαμορφωμένο video που περιγράφει με απλά βήματα τη διαδικασία δημιουργίας ψηφιακού πελάτη.

 

Μέσα από συνεχείς προσπάθειες και έργα που ολοκληρώνει, η ΑΧΑ συνεχίζει την ανάπτυξή της με έργα τα οποία ταυτόχρονα εξασφαλίζουν προστιθέμενη αξία προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της.