Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων ΑΧΑ Ασφαλιστικής: AXA Best Fighters 2014

17/7/2014

Τελετή βράβευσης των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών


Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το ανατρεπτικό Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ Ασφαλιστικής και η τελετή βράβευσης των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της, με θέμα «AXABestFighters 2014», την Παρασκευή 27 Ιουνίου στο Athens Metropolitan Expo. Στην εκδήλωση συμμετείχαν 173 συνεργάτες και διοικητικό προσωπικό της Εταιρείας.

Αρχικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, κ. Ερρίκος Μοάτσος, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και παρουσίασε την επιτυχημένη πορεία του Ομίλου ΑΧΑ και της ΑΧΑ Ελλάδας. Συγκεκριμένα, απευθυνόμενος στα μέλη της Εταιρείας τόνισε ότι ανήκουν στη μεγαλύτερη ασφαλιστική επωνυμία και τη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, η οποία ενίσχυσε τόσο τα έσοδά της όσο και τα καθαρά της κέρδη το 2013, διαφυλάσσοντας τη χρηματοοικονομική της φερεγγυότητα. Παράλληλα, επεσήμανε τη σημαντική θέση που έχει το Αποκλειστικό Δίκτυο στην οικογένεια της ΑΧΑ, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 47% των νέων εργασιών ζωής και το 38% των εργασιών γενικών ασφαλίσεων κατά ζημιών του Ομίλου προέρχονται από τους αποκλειστικούς της συνεργάτες.

Σε ό,τι αφορά στην ΑΧΑ Ασφαλιστική, ο κ. Μοάτσος ανέλυσε την σταθερά κερδοφόρα πορεία της μέσα στην κρίση, η οποία πέραν των οικονομικών της αποτελεσμάτων, αποτυπώνεται στα ιδιαιτέρως υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των πελατών, ικανοποίησης των συνεργατών και δέσμευσης των ανθρώπων της,  καθώς και στις σημαντικές διακρίσεις της στα Βραβεία Famous Brands, KPMG Awards και Innovation Awards της ΑΧΑ. Επίσης, υπογράμμισε ότι Φιλοδοξία της ΑΧΑ είναι να συνεχίσει να είναι η προτιμώμενη Εταιρεία, θεωρώντας τις προκλήσεις μοναδικές ευκαιρίες και αξιοποιώντας τις για να ενδυναμώνει την αξία που επιστρέφει στον πελάτη. Στην Ελλάδα, η Εταιρεία εστιάζει σε 2 κύριους στόχους: την ψηφιοποίηση των διαδικασιών και υπηρεσιών της και την αδιάκοπτη ενίσχυση των προϊόντων της. Κλείνοντας την ομιλία του, ανέλυσε τις τακτικές κινήσεις που έχουν δρομολογηθεί στο πλαίσιο υλοποίησης της εταιρικής στρατηγικής για τα επόμενα χρόνια.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήραν ο κ. Νικόλαος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ Ασφαλιστικής και η κα Κατερίνα Αναγνώστου, Διευθύντρια Πωλήσεων Agency System και Υποστήριξης Δικτύων Διανομής, οι οποίοι αναφερόμενοι στις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν το 2013 με στόχο την ενίσχυση του δικτύου, τόνισαν σημειολογικά ότι οι αποκλειστικοί συνεργάτες της Εταιρείας αποτελούν «τα χέρια και τα πόδια της ΑΧΑ στην αγορά». Ολοκληρώνοντας τον διαδραστικό τους διάλογο, κάλεσαν στο 360° σκηνικό που μετατράπηκε σε ρινγκ,τονπαγκόσμιο πρωταθλητή Kick Boxing, Μιχάλη Ζαμπίδη για να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος χρησιμοποιεί τα χέρια και τα πόδια του και πετυχαίνει τους ύψιστους στόχους του, χρησιμοποιώντας πάντα το τρίπτυχο Δύναμη – Μυαλό – Ψυχή.

Ο κ. Μιχάλης Ζαμπίδης, έχοντας καλέσει τον βραβευόμενο ασφαλιστικό σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Παύλου στο ρινγκ και  χρησιμοποιώντας ως όπλο τη γραβάτα του, προσομοίωσε τον αγώνα που καθημερινά δίνουν όλοι οι συνεργάτες ενάντια στην κρίση και απέδειξε ότι όποιος συντονίζεται «αδιαμαρτύρητα και καταδικασμένα» στον στόχο του θα τα καταφέρει αναμφίβολα.

Στο 2ο μέρος της εκδήλωσης, ο κ. Σακελλαρίου ανέλυσε τη σημερινή κατάσταση στην ασφαλιστική αγορά και αναφέρθηκε στις μάχες που καλούνται να δώσουν σήμερα οι ασφαλιστές με τον ανταγωνισμό. Επικεντρώθηκε κυρίως στον καθοριστικό ρόλο της ξεκάθαρης στρατηγικής πωλήσεων και με βοήθεια από τη βραβευθείσα ασφαλιστική σύμβουλο κα Ειρήνη Κατσουνάκη, έδειξε, μέσα από μια παρτίδα σκάκι, ότι η επικράτηση ενάντια στον ανταγωνισμό προϋποθέτει  μυαλό και στρατηγική.


Ο κύκλος των αγώνων που καλούνται να δώσουν καθημερινά οι ασφαλιστές της ΑΧΑ ολοκληρώθηκε με έναν τρίτο και ίσως τον σημαντικότερο όλων, εκείνον που καλούνται να δώσουν με τον ίδιο τους τον εαυτό. Επί σκηνής ο πρωταθλητής Μιχάλης Ζαμπίδης έδωσε τη δική του μάχη με τον εαυτό του και παρουσίασε στην κα Κατερίνα Αναγνώστου και στους συμμετέχοντες πόσο δύσκολο αλλά και σημαντικό είναι να μπορεί ο κάθε ασφαλιστής να νικάει τους φόβους του ακόμα και στο πιο δύσκολο και απρόβλεπτο περιβάλλον, επιλέγοντας προσεκτικά την οπτική του γωνία.

Το Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ Ασφαλιστικής έκλεισε ο κ. Μοάτσος, ο οποίος ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΑΧΑ για τη σημαντική συμβολή τους στην επιτυχημένη πορεία της Εταιρείας και τόνισε ότι: «Στην ΑΧΑ έχουμε όλα τα εφόδια για να κερδίσουμε κάθε αγώνα.»