#MenoumeSpiti 

 

Μένουμε στο σπίτι μας και συνεχίζουμε τις εμπορικές συναλλαγές μας με ασφάλεια

 

 

  • Αποφεύγουμε να επισκεπτόμαστε ένα κατάστημα ή μία εταιρεία.
  • Επιλέγουμε την τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συνομιλία.
  • Επισκεπτόμαστε τα websites των εταιρειών και ενημερωνόμαστε μέσω αυτών.
  • Κάνουμε τις πληρωμές μας ηλεκτρονικά.
  • Εάν πρέπει να επισκεφθούμε κάποιο κατάστημα τηρούμε τις οδηγίες των κρατικών φορέων.

 

 

Στην ΑΧΑ κάνουμε τις συναλλαγές μας από το σπίτι μας με ασφάλεια

 

 

  • Επισκεπτόμαστε το www.axa.gr για να:

 

- Βρούμε έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στην περιοχή μας.
- Βρούμε ό,τι πληροφορίες χρειαζόμαστε για ένα πρόγραμμα ασφάλισης.
- Ζητήσουμε προσφορά ασφάλισης.
- Υπολογίσουμε τα ασφάλιστρά μας.
- Ζητήσουμε επικοινωνία με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή για την αγορά ενός προγράμματος. 
- Πληρώσουμε τα ασφάλιστρά μας και με δυνατότητα επιλογής άτοκων δόσεων.

 

  • Επικοινωνούμε τηλεφωνικά με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή μας και με την Εξυπηρέτηση Πελατών της ΑΧΑ στο 210 72 68 000, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή στο info@axa.gr

 

  • Γινόμαστε σήμερα ψηφιακοί πελάτες στο myaxa.gr και:

- Λαμβάνουμε τις ειδοποιήσεις πληρωμής και το συμβόλαιό μας.
- Ανανεώνουμε την ασφάλισή μας.
- Παρακολουθούμε την εξέλιξη της αποζημίωσής μας.

Ενώ ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μας έχει πλήρη εικόνα.

 

  • Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA check-in λαμβάνουμε με email την προέγκριση της νοσηλείας μας.

 

  • Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXAway κάνουμε την καταγραφή ζημιάς στο σπίτι, την επιχείρηση ή το αυτοκίνητό μας μέσω κινητού τηλεφώνου.

 

  • Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA Doctor λαμβάνετε πληροφορίες για θέματα σχετικά με την υγεία σας, τηλεφωνικώς ή μέσω βιντεοκλήσης (κάτοχοι προγράμματος Mediσυν 3)

 

 

Ενημέρωση για τον κορωνοϊό COVID-19