MyAXA Doctor

 

Συμβουλεύομαι γιατρό της ΑΧΑ με ένα κλικ!

powered by AXA

 

Επικοινωνήστε με γιατρό που έχουμε στη διάθεσή σας, για να απευθύνετε κάθε ιατρικό ερώτημα που σας απασχολεί.

 

Τι είναι;

 

Mε την υπηρεσία MyAXA Doctor μπορείτε επικοινωνείτε τηλεφωνικά ή με βιντεοκλήση με γιατρό από την συνεργαζόμενη ιατρική ομάδα μας, ο οποίος σας παρέχει:

  • Ιατρικές συμβουλές για κάθε σας ερώτημα σχετικό με την κατάσταση της υγείας σας.
  • Ιατρική καθοδήγηση για την επίλυση του θέματος υγείας που σας απασχολεί. Στην παροχή αυτή περιλαμβάνονται η συγγραφή παραπεμπτικού για διενέργεια εξετάσεων και για χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής (το χορηγούμενο κάθε φορά παραπεμπτικό είναι αποκλειστικά ιδιωτικό και παρέχεται και λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κρατικό Ασφαλιστικό Φορέα).
  • Ιατρική διάγνωση με βάση τις πληροφορίες που του δίνετε, καθώς και σχετική γραπτή ιατρική γνωμάτευση. Τις εξετάσεις σας καθώς και τα αποτελέσματά τους μπορείτε να τα αποστέλλετε στον συνεργαζόμενο γιατρό με τους εξής τρόπους:

    - Με email: Μετά την επικοινωνία σας με γιατρό από την ιατρική μας ομάδα, θα έχετε τη δυνατότητα ανταλλαγής ηλεκτρονικών μηνυμάτων μαζί του για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την επίλυση του ιατρικού θέματος που σας απασχολεί.

    - Μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyAXA Doctor την οποία μπορείτε να κατεβάσετε στο smartphone σας. Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου 2019.

  • Εξειδικευμένη ιατρική διάγνωση και καθοδήγηση για πολύπλοκα θέματα υγείας που τυχόν αντιμετωπίζετε. Για την υποστήριξη πολύπλοκων θεμάτων υγείας σας, ο συνεργαζόμενος γιατρός διενεργεί για εσάς την απαιτούμενη έρευνα που χρειάζεται και απαιτεί τη συνεργασία και τη συμβολή εξειδικευμένων ειδικοτήτων για την παροχή σωστής καθοδήγησης. Εδώ θα βρείτε λίστα με τα πιο συχνά πολύπλοκα θέματα υγείας ανά κατηγορία.

 

Πως επικοινωνώ με γιατρό

 

Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 7:00 μ.μ. και η επικοινωνία μπορεί να γίνεται:

  • Τηλεφωνικά καλώντας στην Γραμμή Υγείας στο 801 111 222 333 από σταθερό με αστική χρέωση, ή στο 210 72 68 000 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
  • Με βιντεοκλήση ή μέσω της υπηρεσίας «call back» (επιστροφή κλήσης) από την 1η Οκτωβρίου 2019.
  • Με βιντεοκλήση κατεβάζοντας την δωρεάν εφαρμογή στο smartphone σας (iOS, Google PlayStore). Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου 2019.

 

Σε περίπτωση που ο Ασφαλισμένος είναι ανήλικος, η χρήση της υπηρεσίας θα πρέπει να γίνεται από τον νόμιμο κηδεμόνα.