#MenoumeSpiti
Μένουμε στο σπίτι μας και συνεχίζουμε τις εμπορικές συναλλαγές μας με ασφάλεια
- Αποφεύγουμε να επισκεπτόμαστε ένα κατάστημα ή μία εταιρεία.
- Επιλέγουμε την τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συνομιλία.
- Επισκεπτόμαστε τα websites των εταιρειών και ενημερωνόμαστε μέσω αυτών.
- Κάνουμε τις πληρωμές μας ηλεκτρονικά.
- Εάν πρέπει να επισκεφθούμε κάποιο κατάστημα τηρούμε τις οδηγίες των κρατικών φορέων.
Στην ΑΧΑ κάνουμε τις συναλλαγές μας από το σπίτι μας με ασφάλεια
- Βρούμε έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στην περιοχή μας.
- Βρούμε ό,τι πληροφορίες χρειαζόμαστε για ένα πρόγραμμα ασφάλισης.
- Ζητήσουμε προσφορά ασφάλισης.
- Υπολογίσουμε τα ασφάλιστρά μας.
- Ζητήσουμε επικοινωνία με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή για την αγορά ενός προγράμματος.
- Πληρώσουμε τα ασφάλιστρά μας και με δυνατότητα επιλογής άτοκων δόσεων.
- Επικοινωνούμε τηλεφωνικά με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή μας και με την Εξυπηρέτηση Πελατών της ΑΧΑ στο 210 72 68 000, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή στο info@axa.gr
- Γινόμαστε σήμερα ψηφιακοί πελάτες στο myaxa.gr και:
- Λαμβάνουμε τις ειδοποιήσεις πληρωμής και το συμβόλαιό μας.
- Ανανεώνουμε την ασφάλισή μας.
- Παρακολουθούμε την εξέλιξη της αποζημίωσής μας.
Ενώ ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μας έχει πλήρη εικόνα.
- Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA check-in λαμβάνουμε με email την προέγκριση της νοσηλείας μας.
- Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXAway κάνουμε την καταγραφή ζημιάς στο σπίτι, την επιχείρηση ή το αυτοκίνητό μας μέσω κινητού τηλεφώνου.
- Με τη βοήθεια της υπηρεσίας MyAXA Doctor λαμβάνετε πληροφορίες για θέματα σχετικά με την υγεία σας, τηλεφωνικώς ή μέσω βιντεοκλήσης (κάτοχοι προγράμματος Mediσυν 3)