Αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα στο MyAXA; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

 

  • Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας συστήνουμε να επισκευθείτε την σελίδα: Συχνές Ερωτήσεις ώστε να βρείτε άμεσα τη λύση στο πρόβλημα που σας απασχολεί
    • Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας: (email, κινητό) μέσα από την πλατφόρμα του MyAXA (Επιλέξτε: Είσοδος στο MyAXA > Διαχείριση Λογαριασμού)
    • Εάν δεν θυμάστε τον τετραψήφιο κωδικό εισόδου σας μπορείτε να επιλέξετε Αλλαγή τετραψήφιου κωδικού
    • Σε περίπτωση που το συμβόλαιό σας είναι ψηφιακό αλλά δεν γνωρίζετε τα στοιχεία επικοινωνίας (email και κινητό) με τα οποία έχει συνδεθεί το συμβόλαιό σας, μπορείτε να επιλέξετε: Εγγραφή στο MyAXA για να εγγραφείτε εκ νέου

 

  • Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο άλλο πρόβλημα μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας με τα στοιχεία σας και το ερώτημά σας και εμείς θα σας απαντήσουμε μέσω email το συντομότερο δυνατό.

 

  • Εναλλακτικά, καλέστε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο). Οι τηλεφωνικές μας γραμμές είναι ανοικτές 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.