Διαδικασία δήλωσης ατυχήματος

Ασφάλεια και μετά το ατύχημα

Βήμα πρώτο

Σε περίπτωση ατυχήματος καλείτε στο τηλέφωνο 801 111 222 333 (από σταθερό με αστική χρέωση) ή 210 726 8000 (από κινητό ή σταθερό) όλο το 24ωρο για να σας στείλουμε εξειδικευμένο συνεργάτη μας, ο οποίος:

Θα σας βοηθήσει να συντάξετε τη δήλωση ατυχήματος αυτοκινήτου.
Θα παραλάβει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.


Βήμα δεύτερο

Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό του Τμήματος Ζημιών της ΑΧΑ θα προβεί

Σε άνοιγμα του φακέλου ζημιάς.
Σε επικοινωνία μαζί σας.

Γρήγορη ανταπόκριση από την ΑΧΑ



Στόχος μας είναι η παραπάνω διαδικασία να μην υπερβεί τις τρεις εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή της επίσκεψης του Συνεργάτη μας. Για δήλωση τροχαίου ατυχήματος από περιοχή εκτός Αττικής ή Θεσσαλονίκης ενδέχεται να απαιτηθεί μεγαλύτερος χρόνος για την καταχώριση της δήλωσης, λόγω της ταχυδρομικής αποστολής των δικαιολογητικών.

 

Διαχείριση ζημιάς και αποζημίωση

Σε περίπτωση ζημιάς, αυτό που περιμένετε από εμάς είναι ένας γρήγορος και δίκαιος διακανονισμός.

Για αυτόν το λόγο, στόχος μας είναι εντός 10 εργάσιμων ημερών να έχει ολοκληρωθεί η πραγματογνωμοσύνη και στη συνέχεια εντός 7 εργάσιμων ημερών να σας ενημερώσουμε εάν η ζημιά καλύπτεται από το ασφαλιστήριό σας.

Στην ΑΧΑ Ασφαλιστική 9 στους 10 πελάτες της δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις Υπηρεσίες Αποζημίωσης (Ipsos-Opinion, Έρευνα Ικανοποιήσεως Πελατών, Απρίλιος 2015).

Επισκευή του αυτοκινήτου σας

Α. Σε Συνεργείο Μη Συμβεβλημένο με την ΑΧΑ

Για τη γρηγορότερη αξιολόγηση της ζημιάς θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά (τιμολόγια επισκευής κ.α) μέσω fax στο 210 7268821 ή μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση motorclaims.incoming@axa.gr.

Β. Σε Συνεργείο Συμβεβλημένο με την ΑΧΑ

Κάνοντας χρήση του Δικτύου Συμβεβλημένων Συνεργείων επωφελείστε σημαντικών παροχών και προνομίων. Δείτε αναλυτικά τι σας προσφέρουμε.


Τι γίνεται εάν δεν ευθύνεστε για το ατύχημα και θέλετε να αποζημιωθείτε από την Ασφαλιστική σας Εταιρεία

Η ΑΧΑ αναλαμβάνει να υποβάλλει στην ασφαλιστική εταιρεία του τρίτου ερώτημα αποδοχής ευθύνης του ασφαλισμένου της, εφόσον συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.

Σε περίπτωση θετικής απάντησης, η ΑΧΑ προχωρά άμεσα τη διαδικασία αποζημίωσής σας. Στην αντίθετη περίπτωση, επικοινωνούμε μαζί σας εντός 12 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της δήλωσής σας, προκειμένου να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική εταιρεία του υπαιτίου για να αποζημιωθείτε.

Σε περίπτωση που η ασφαλιστική εταιρεία του τρίτου δεν συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, θα σας ενημερώσει ο συνεργάτης μας προκειμένου να επικοινωνήσετε με την εταιρεία αυτή για την αποζημίωσή σας.


Τι υποχρεώσεις έχετε από το ασφαλιστήριό σας σε περίπτωση ζημιάς


Να καλέσετε αμέσως τις αρμόδιες αρχές.
Να ενημερώσετε την ΑΧΑ εντός οκτώ ημερών από τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα και να την διευκολύνετε στη διαπίστωση των συνθηκών του ατυχήματος και στην εκτίμηση της ζημιάς.

Να λάβετε όλα τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή ή τον περιορισμό της ζημιάς.

Ασφαλής οδήγηση