ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΖΗΜΙΑΣ

 

Σε περίπτωση ατυχήματος καλείτε στο τηλέφωνο 801 111 222 333 (από σταθερό με αστική χρέωση) ή 210 726 8000 (από κινητό ή σταθερό) όλο το 24ωρο.

 

Α) Αναγγελία μέσω της mobile εφαρμογής myAXAway 

Με τη mobile εφαρμογή myAXAway μπορείτε να επικοινωνείτε με βιντεοκλήση σε περίπτωση ατυχήματος για την καταγραφή τού περιστατικού και συμπλήρωση τής δήλωσης ατυχήματος.
 

Πώς χρησιμοποιώ την εφαρμογή;
 
•    Καλείτε την ΑΧΑ, λαμβάνετε ένα link με sms και κατεβάζετε την εφαρμογή στο κινητό σας.
•    Δέχεστε βίιντεοκλήση μέσω της εφαρμογής από τον εκπρόσωπο της ΑΧΑ.
•    Λαμβάνετε οδηγίες για την καταγραφή των συνθηκών ατυχήματος και των στοιχείων των οδηγών και των οχημάτων που έχουν εμπλακεί.
•    Μέσα από την οθόνη του κινητού βλέπετε και αποδέχεστε τη δήλωση ατυχήματος.
 

Ποια είναι τα οφέλη χρήσης της εφαρμογής;
 

Με τη νέα υπηρεσία μειώνεται ο χρόνος αναμονής στον τόπο του ατυχήματος, καθώς δεν πειρμένετε επίσκεψη εκπροσώπου ώστε να καταγραφούν οι συνθήκες του ατυχήματος και τα στοιχεία των εμπλεκομένων οχημάτων.
 

 

Β) Αναγγελία μέσω Φροντίδας Ατυχήματος

Σας αποστέλλουμε εξειδικευμένο συνεργάτη μας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να συντάξετε τη δήλωση ατυχήματος αυτοκινήτου και θα παραλάβει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Στη συνέχεια το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό του Τμήματος Ζημιών της ΑΧΑ θα προχωρήσει στο άνοιγμα του φακέλου ζημιάς σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας.


Τι υποχρεώσεις έχετε από το ασφαλιστήριό σας σε περίπτωση ζημιάς
Να καλέσετε αμέσως τις αρμόδιες αρχές.
Να ενημερώσετε την ΑΧΑ εντός οκτώ ημερών από τη στιγμή που συνέβη το ατύχημα και να την διευκολύνετε στη διαπίστωση των συνθηκών του ατυχήματος και στην εκτίμηση της ζημιάς.
Να λάβετε όλα τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή ή τον περιορισμό της ζημιάς.

 

 

Δείτε επίσης:

 

Διαχείριση ζημιάς και αποζημίωση

Συνεργαζόμενα συνεργεία